Lou Diamond Phillips

Niesamowity człowiek!!!!

Personalia osobowe:

Imię: Lou Diamond

Nazwisko: Phillips

Data urodzenia: 17 luty 1962

Miejsce urodzenia: Subic Bay Naval Station, Filipiny

Wzrost: 185cm

Stan cywilny: Trzykrotnie żonaty; 1. Julie Cypher (27.06.1986-1990), 2. Kelly Phillips (24.04.1994-2005), z Panią Kelly, Lou ma trzy córki: bliźniaczki Grace i Isabella (ur. 05.10.1997), Lili Jordan (26.09.1999), 3. Yvonne Phillips (16.08.2007) ze swoją trzecią żoną ma jedną córkę dziesięcioletnią Indigo Sanara (ur. 09.10.2007)

Lou Diamond Phillips ze swoją obecną żoną Yvonne, na rozdaniu Academy Award ,popularny Oscar


Nagrody:

Wygrana Independent Spirit dla Najlepszego Aktora Drugoplanowego za film "Wszystko albo nic"

Nominacje do Złotego Globa dla Najlepszego Aktora Drugoplanowego za film "Wszystko albo nic"


Pan Lou Diamond Phillips jest dla mnie swego rodzaju bohaterem, jest on człowiekiem o wielkim sercu, w którym mieści swoje 4 córki, żonę, a także swoich fanów, których za pewne kocha tak samo jak oni, a raczej my....



FILMOGRAFIA




Lou jest najbardziej znany z filmu "La Bamba", jednak jego fani kochają tego Pana za filmy takie jak:

✓ "Wszystko ablo nic"
✓ "Mocne uderzenie"
✓ "Cień wilka"
✓ "Bomba zegarowa"
✓ "Zaginiony lot"
✓ "La Bamba"


✓ "33"
✓ "The Night Stalker"
✓ "Miłość dodaje skrzydeł"


To była nieznaczna część filmów, w których grał Lou, a teraz czas na zaprezentowanie Wam seriali, w których gra lub też grał bohater tego posta:

✗ "Longmire"
✗ "Gwiezdne wrota: Wszechświat"
✗ "Trójkąt"
✗ "24 godziny"
✗ "Świry"
✗ "Wzór"

Lecz Lou Diamond Phillips nie jest tylko świetnym aktorem filmowym i serialowym, ale również jest niesamowitym reżyserem. Wyreżyserował kilka dobrych filmów i seriali. Jeśli chodzi o moją opinie na temat jego twórczości to za pewne się domyślacie, że przeczytacie ją na samiutkim końcu.
A teraz tak jak już wcześniej wspominałam filmy i seriale, które wyreżyserował Lou:


→ "Indiańska krew"
→ "Miłość dodaje skrzydeł"
→ "Po tamtej stronie"
→ "Niebezpieczny dotyk"
→ "Tao of surfing"
→ :Resurrection Blvd."





Prywatne życie i rodzina!

Obraz znaleziony dla: lou diamond philips
Lou z najmłodszą córką Indigo.


Obraz znaleziony dla: lou diamond philips  family
Phillips razem z żoną Yvonne i córkami.



MOJA OPINIA:


Dla mnie Lou jest nie tylko świetnym aktorem, ale też niesamowitym człowiekiem. Jest wzorem przykładnego aktora, wspaniałego męża i ojca. Phillips urzekł mnie w filmie "La Bamba" i od tamtego czasu jest jednym z wielu, naprawdę wielu ulubionych aktorów.

Niektórzy z Was na pewno nie zna tego wspaniałego aktora, ale mam nadzieję, że po moim poscie polubicie go tak mocno jak ja. Chociaż nie tak mocno się już nie da.

Mruczekoffical ❤❤












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

" Osobliwy Dom Pani Pergerine ".

" Mój przyjaciel Hachiko "

"Opowieści z Narnii; Lew, Czarownica i Stara szafa"